Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Baterie na portable - napájení stanice a příslušenství
#11

Já používám Westinghouse WA12180 12V/18Ah ... Na obyčejné CB to stačí a neni nijak velká nebo nějak extra těžká

Sencor SMR600, TYT TH-UV88, SilverCrest SFG 8000 B2, Bao UV-5R, Icom IC-F1610, CRT Micron UV, TTi TCB-560, CRT SS 6900N Blue
Odpovědět
#12

Velmi se psvedcilo dve male 12Ah do serie a za to atabilizaci na 13,8V...a vyzkouseno ze nez slezou obe do serie na 10,5v aby zacla stavkovat stanice...tak to o vic nez pul dne vic casu nez na jednu 42Ah baterku...tedy stejna vaha(a i mensi) na tahani ale vic caau chodu stanice
Odpovědět
#13

Ahoj mam dotaz jak resite napajeni notebooku na portable, teda pokud vozite. 
DC-DC upconverterem nebo nejak jinak?
Odpovědět
#14

Tak to neporadim..ja jdu na kopec vysilat..IT-aka delam doma...a kdyz potrebuju na net venku mam telefon....
Odpovědět
#15

(07.05.2021, 11:51 AM)camelopardalis Napsal(a):  Ahoj mam dotaz jak resite napajeni notebooku na portable, teda pokud vozite. 
DC-DC upconverterem nebo nejak jinak?
Ano, takto. Dělám to tedy jen v autě, pěšky notebook na kopec netahám.
Mám malinkatej adaptérek do autozásuvky s USB-C výstupem a tím napájím notebook. Notebook si mu řekne o správný napětí (20V) a adaptérek dodá, umí dát až 65W.
Kdyžtak na Google hledej "Baseus 65W car charger".
Pokud se notebook neumí nechat napájet přes USB-C, na Aliexpressu apod. se dají koupit inteligentní konektorový přechodky z USB-C na napájecí kolík do notebooku. A vevnitř je čip, kterej nabíječce říká o těch 20 V.

Jak už jsem zmínil, notebook mám jen když portejbluju z auta, ale není problém tuhle aparaturu živit z nějaké LiFePO4 baterky.

3S Li-ion články jsem používal dřív, ale nominální napětí je jen nějakých pouhých 11,1 V a když jsou vybitý, tak jen 9V, což je prostě šíleně málo.
Proto jsem si teď na portable taky koupil 20Ah 4S LiFePO4 akupack.

Matěj Brno / OK2MTB
Odpovědět
#16

(07.05.2021, 11:51 AM)camelopardalis Napsal(a):  Ahoj mam dotaz jak resite napajeni notebooku na portable, teda pokud vozite. 
DC-DC upconverterem nebo nejak jinak?

Jsem uživatelem MacBook Air. V usporném režimu vydržím i 2 dny provozu ( spušten program CL6 přes CrossOwer)
Samozřejmě to je ceně nesmysl, pokud nevyužíváš další produkty..., ale nesmírná vyhoda, že systém je přpraven okamžitě po otevření .

Alpinet Plzeň administrátor tohoto fóra - pokud máte problém nebo nápad nebo snad pochvalu, napište to do sekce https://forum.svysilackou.cz/forumdisplay.php?fid=26
CB Klub Plzeň - https://www.cbklub-plzen.cz/index.php

Odpovědět
#17

Teda jen za mne...krasny,drahy ale vcelku k nicemu...hromada radii na 11V uz ani nezaklicuje...kdyz lion nebo lipol..tak 4 clankovou a ktomu regulaci vystupniho napeti na aspon 12,8v...za 10-12,6v baterku bych nedal ani tretinu tehle penez...ale to je muj nazor...
Odpovědět
#18

Radsi sodiko iontovou...ta ma pouzitelne napwti 8-15,8v..snese vybijeni i nabijeni 2C a hlavne...kdyz se vybije na tech 8v kde ji vypne vnitrni bms a necha se tak vybita dva mesice....nijak ji to neublizi a kapacitu netrati...a od vyrobce Naxtron davaji zaruku 15 let na 80% kapacity...a pocty cyklu nemusi nojak trapit-od 20 000 vejs..CATL vyrobce uvadi az 50 000 cyklu...tedy lion a lipol jsou na vymreni..sodiko iontove nebo sodiko sirove jsou levnejsi..mysleno tedy baterie 12va ne jen samotne clanky na stavbu...i kdyz 3v clanek 10Ah je jen takova tuzkova baterka
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 8 host(ů)