06.04.2021, 08:24 AM
(05.04.2021, 11:43 AM)OK 2HF Napsal(a): Bylo dřív:
autobaterie se stále nabíjí při běhu motoru, zásuvka zapalovače má šťávu pořád
když to nestačí do zapalovače, připojím se rovnou na baterku, když chci fakt 100W, nastartuji motor
Je teď:
baterie se NENABÍJÍ, jen vybíjí, nabíjí se jen při brždění motorem
zapalovač má šťávu jen při zaplém zapalování a po pěti minutách se i tak vypne
připojovat se na baterii nemá smysl, je udržovaná permanentně vybitá, aby se dalo nabíjet z kopce a při zpomalování
Prostě zoufalství! V novém autě se nedá ani poslouchat muzika, za pár minut se to vypne i při zaplém zapalování. Po několika "obnoveních funkce" už to nenaběhne vůbec, protože baterka má málo.
Za jízdy je na baterce 12V, při brzdění motorem 15V.
Takže start-stop je vlastně až to nejmenší zlo, to se dá vypnout!
Jediná výhoda? Na kopec jedu za 5,5 litru benzínu, z kopce domů za 3,5 litru.
A vy, co se smějete, na vás taky dojte. Můj dvacetiletý vrak už nemá cenu udržovat. Jednoho dne nám stejně zdraží benzín tak, že jízda autem bude luxus.
Zlatá 120ka. To byl nejlepší offroad bez zbytečností.
To mas hybrid nebo elektro? Uz jsem cetl ze i nove naftaky maji jakesi straslive inteligentni nabijeni, tak jestli to je ono.